TOP termékek

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan kereshetek terméket az oldalon?

A termékek keresésére oldalunkon többféle lehetőség van. A szabadszavas keresőben a termékek nevében lévő kifejezésekre lehet rákeresni. A webáruház menüpontban lehetőség van a termékkategóriák (ágyneműhuzat, törölköző stb.) szerinti szűrésre is, így például megjelenítheted az összes lepedőt.

A termékeket szűrheted még szín vagy anyag alapján is. Lehetőséged van arra is, hogy a kilistázott termékeket az áruk szerinti sorrendben jelenítse meg a webáruház.

Vásárolhatok regisztráció nélkül?

Igen, oldalunkon van lehetőség regisztráció nélküli vásárlásra.

  1. A megvásárolni kívánt terméket tedd a kosárba!
  2. A kosár menüpontban ellenőrizd a termékeket, illetve a mennyiséget!
  3. Add meg az adataid és válassz a fizetési és szállítási lehetőségek közül!
  4. Add le a rendelésed!

Ha regisztrálsz oldalunkon, akkor egyrészt kényelmesebben vásárolhatsz, mert későbbi vásárláskor nem kell újra megadnod az adataidat, másrészt nyomon is követheted a rendelésed. Nem utolsó sorban pedig automatikusan részt vehetsz a GYŰJTÖM A PONTOKAT! akcióban.

Elfelejtettem a jelszavam, hogyan tovább?

Ha elfelejtetted a jelszavad, akkor a bejelentkezésnél kattints az “ELFELEJTETT JELSZÓ?”-ra, majd add meg az e-mail címed és mi küldünk Neked egy e-mailt, amelyben a rendszer által generált ideiglenes jelszó lesz. Ezzel a jelszóval be tudsz lépni a fiókodba. Belépés után a jelszavad változtasd meg!

Bankkártyával tudok fizetni?

Igen. A megrendelt termék és szállítási költség (ha van) árát is ki lehet egyenlíteni bankkártyás fizetéssel. A kártyás tranzakció a OTP Mobil Kft. SimplePay Online Fizetési Rendszerén keresztül történik.

Megrendeltem a terméket, de nem érkezett visszaigazolás e-mailen. Mit tegyek?

Minden rendelésről automata visszaigazolást küld a rendszerünk. Ha ez nem érkezett meg postafiókodba, ellenőrizd, hogy nincs-e a postafiók spam (levélszemét) mappájában! Győződj meg arról is, hogy jó e-mail címet adtál-e meg! Ha a megadott e-mail cím helyes, akkor kérjük, honlapunkon a “KAPCSOLAT” aloldalon az űrlapon jelezd, keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben a shop@hometex.hu címen!

Mit tegyek, ha nem érkezett meg a csomagom?

A termékek kiszállítása 2-5 munkanapon belül történik. Amennyiben a csomag a rendeléstől számított 5 munkanapon belül nem érkezik meg, keress bennünket elérhetőségeinken, hogy utánanézhessünk.

Miért nincs kinyomtatott papír alapú számla a csomagomban?

Webáruházunk elektronikusan hiteles e-számlát állít ki, amelyet a rendeléskor megadott e-mail címedre küldünk. Az elektronikus formában elkészült számlák ugyanolyan hiteles számlának minősülnek, mint a papíralapú számlák. Az elektronikus számla megbízható, mert nem veszik el, interneten bármikor hozzáférhetsz. Nem utolsó sorban környezetbarát megoldás, mert nem használunk fel papírt a számla nyomtatásához, így ha nálunk vásárolsz, Te is hozzájárulsz környezetünk megóvásához.